Kidia

Lieve lezers,

Even een weekje overgeslagen, er is niet veel gebeurd. De werkzaamheden zijn nog steeds hetzelfde, scheuren in de muur, cement mixen, en ga maar door. Oh ja, er is toch wat veranderd. Ik heb deze week niet gewerkt, omdat ik een brandwond op mijn been heb. En niet eentje van de zon, was het maar zo. Nee, deze meid heeft zich gebrand aan de uitlaat van een motortaxi nadat wij er met zijn drieën op hebben gezeten. Typisch Afrika natuurlijk. En dan zul je denken, die was vast dronken. Maar ook dat niet, want ik was als enige nuchter en aan het moederen over de rest. En ja hoor, dan ben ik natuurlijk weer degene die zich dan heftig brand..

Maar goed, de wond is nog niet geheeld. Een flinke wond op mijn been die bij elke wandeling langer dan 3 minuten open barst. Klinkt heel vies, en dat is het ook. Ik kan het niet afplakken, met deze warmte is dat zeker geen goed idee. Dus een aantal keer per dag strooi ik antibiotica poeder er overheen om infecties te voorkomen. Lang verhaal over mijn been, maar het komt allemaal wel goed!

Vrijdags zijn we naar de Marangu waterfalls geweest, wat fantastisch mooi! De weg naar er naartoe was een hel, klimmend naar beneden via gladde rotsen en los zand. Het was een hele uitdaging, maar toen we eenmaal beneden waren was het de tocht zeker waard!

Zaterdag niet zoveel gedaan, lekker uitgerust. Zondag zijn Lucy en Mia naar huis gegaan, wat erg verdrietig was weer. En niet alleen omdat het twee geweldige meiden zijn die ik onwijs ga missen, maar ook omdat we daarna nog maar met z'n vijven zijn. Dat wordt vast weer intens, zoals het in Kenia was. We gaan het zien!

Nu op weg naar Tanga, 'het paradijs van Tanzania'. Tot snel! Liefs xx

Reacties

Reacties

Papa en mama

Je hebt in elk geval een blijvende herinnering. Goede reis en hopelijk is het werk in het volgende kamp een stuk leuker. Zou fijn zijn als me daar nog een meer van Afrika kunt gaat zien.
Xx

Opa en oma

Beterschap met je been . Ga de laatste weken nog maar lekker genieten . Dikke knuffel .

Karin

Jammer dat je nu rustig aan moet doen zorg maar gewoon dat het netjes geneest ????, maar thuis hebben ze genoeg scheuren over zag ik dus komt goed.
waar blijven de foto's ????????

Connie en Ap

He griet Goed aan jezelf denken. Al jou verhalen zijn leuk om te lezen of je nu veel of weinig meemaakt

Hele dikke knuffen HVJ

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active