Dag Kenia

Kenia, wat een geweldig land. Met pijn in mijn hart schrijf ik mijn laatste blog vanuit Kenia, een bijzonder mooi land waar ik verliefd op ben geworden. Morgen op weg naar Tanzania voor twee maanden.

Deze week hebben wij mama's house afgerond, het modder gooien is voorbij. Donderdagmorgen afscheid genomen bij het ziekenhuis, en nog vier baby's zelfstandig onderzocht in de buik. Ze waren allemaal gezond, gelukkig. Ook ben ik getest op malaria, gewoon omdat het kan. En ik kan jullie met grote vreugde zeggen dat ik geen malaria heb! Vrijdags een culturele dag gehad, wat onwijs leuk was. We hebben chipatties en coconutrice gemaakt, een dak geweven en kokos gegeten en sap gedronken. En dat allemaal met een hoofddoek en rok voor, omdat we nou eenmaal een Afrikaanse dag hadden. De foto's volgen..

Zaterdag snorkelen met Rachel, wat een fantastische ervaring. De onderwaterwereld hier is zo mooi! We hebben veel vissen, octopussen, rifhaaien en van alles gezien. Een heerlijke dag gehad! Zaterdagavond zijn we op stap geweest met een deel van de crew bij Forty Thieves. Een super leuke avond gehad, en ook lekker wat gedronken.

Het was een zware week voor ons vieren. De vermoeidheid begint toe te slaan, we worden minder productief en de sfeer in de groep wordt ook wat minder. Kleine irritaties groeien uit tot grote discussies. Vandaag onze laatste dag vertoeven aan het strand, genieten van het laatste beetje Kenia. Ik ben benieuwd naar de nieuwe mensen die zich bij ons voegen in Tanzania, we zullen het zien.

Voor zover mijn ervaringen in het mooie Kenia. Ik hoop in Tanzania af en toe wifi te hebben om wat te kunnen plaatsen. Jullie horen van me! Liefs xx

Reacties

Reacties

Papa en mama

En weer een mooi verhaal. Hoor tussen de regels wel dat het zwaar is lieverd. Gelukkig heb je Rachel en mama Kenia bij je in de buurt. Straks is er vast wel weer een mama Tanzania.
Morgen vroeg eruit en dan weer de auto in voor een hele dag reizen naar het volgende avontuur. Succes mop.

Opa en oma

Wat een mooi verhaal weer Petra , we hopen dat het voor jou in Tanzania weer fijn wordt. We wachten op de foto's .gr van ons lieverd.

Henny en John

Weer leuk om te lezen Petra. Ben benieuwd naar je volgende verhaal uit Tanzania, hele goeie reis gewenst en veel succes daar. Lieve groetjes van ons xxx

Ap Kim en Connie

He grietje. Super te lezen hoe het je daar vergaat. Wat ben je toch een kanjer. Heel veel plezier in Tanzania en een goede reis.. hele dikke knuffel van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active