Week 2!

Jambo rafiki! Vandaag mijn tweede blog vanuit het nog steeds fantastische Kenia.

Om mee te beginnen ben ik 3 dagen ziek geweest, met koorts, keelpijn en continu moe. Iedereen hier is zo lief en zorgzaam, onvoorstelbaar. Na veel slaap, keelpastilles en een vies vloeibaar medicijn gaat het vandaag de dag een stuk beter!

Deze week hebben Keely en Dan met ons doorgebracht, Keely is een medewerker van het UK hoofdkantoor van Camps International. Super leuk stel, passen super goed in de groep. En over de groep gesproken, wij hebben zojuist afscheid moeten nemen van Laura en Natalia. Beide gaan zij vandaag naar huis. Hoe kort twee weken lijkt, maar hoe gehecht kan je raken aan iemand. Het afscheid was dan ook best wel even zwaar. Ik moet nu echt nog niet denken aan het afscheid straks na drie maanden. Super lieve meiden, een plekje in mijn hart veroverd en ik ga ze zeker missen.

De activiteiten deze week waren iets minder arbeidsintensief, wat zeker wel even lekker was tijdens het ziek zijn. Zo hebben we opnieuw geiten ontwormd, bakstenen gemaakt en aan olifanthekken gewerkt. Ook hebben we een mountain trek gedaan door/ over de berg waar het kamp gelegen is. Een zware tocht, veel klimmen, maar wat een uitzicht! De safari die we hebben gedaan was fantastisch! Ongelooflijk wat een mooie dieren hier leven, olifanten, giraffen, leeuwen, buffalo's, antilopes, en ga maar door. En dat allemaal op een paar meter afstand, echt heel bijzonder.

Vandaag een rustdag, onderweg naar een hotel om te zwemmen, relaxen en lunchen. Morgenvroeg op weg naar de kust, voor de komende twee weken. In mijn vorige blog is het niet gelukt om foto's te plaatsen, dus ik hoop dat het nu wel werkt!

Tot snel lieve vrienden en familie, I love you all! ??

Reacties

Reacties

Pap en mam,

Wat vervelend die keelpijn en wat fijn dat het juist deze week iets rustiger was. Blij weer een mooi verhaal te lezen. We houden van je.

Opa en oma

Wat een mooi verhaal weer meid. Geweldige ervaring. Groetjes en een knuffel van ons.

Connie

Blij dat je weer wat bent op geknapt.. weer super mooi verhaal zo bijzonder om te lezen dat mijn nichtje dat maar fftjes doet...
Veel plezier nog.. dikke knuffel

Stefan

Alweer 2 weken en volgens mij nu al helemaal verkocht. Inspirerende blogs!! Have fun xxx

Henny en John

Wat een mooie verhalen Petra, heel bijzonder om te lezen.
Trots op jou, dat je dit allemaal doet.

Heel veel lieve groetjes van ons.xxx

Je liefste zus

Lieve kleine zus, wat weet je je ervaringen mooi te beschrijven. Het is duidelijk dat je de tijd van je leven hebt, en wat fijn voor ons om op zo'n grote afstand toch mee te kunnen leven met jouw belevenissen. Geniet ervan mop! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active