Welkom

Hoi allemaal!

Op zondag 4 september vertrek ik voor 3 maanden naar Kenia en Tanzania. Ik ga hier reizen en vrijwilligerswerk doen bij verschillende gemeenschapsprojecten.

Ik wil proberen om een reisblog bij te houden, voor mijzelf, maar ook voor jullie om op te hoogte te blijven van al mijn avonturen!

Op dit moment ben ik druk met de voorbereidingen voor mijn reis, en begint de spanning al aardig te komen. Ik ben heel erg benieuwd wat er allemaal op mijn pad gaat komen in Afrika!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal opmijn blogstaat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Tot snel, lieve mensen!

Liefs xx

Reacties

Reacties

Mama en papa

Lieve Petra, dit gaat een hele belevenis worden voor je.
We wensen je heel veel plezier daar en geniet ervan.
Wees voorzichtig en vertrouw je instinct.
X houden van je.

Tante Con

He griet als het goed is zit je nu hoog in de lucht jou avontuur tegemoet. Ik heb gezeaaid zoals beloofd.
Heel veel plezier meisje. En denk goed om je zelf xxxx

Martha

Petra veel plezier en succes!

R zomer

Ik heb gehoord dat je in Mombasa bent aangekomen , nu nog met de auto verder.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active